1 på topp

Imorgon ska jag jobba i matsalen vi har inga mattanter på våran skola så högstadiet brukar stå, och nu är det min klass tur ,så imorn ska jag stå och 5 dagar framöver.jag har hört av min kompis att det är väldigt stressigt och jobbigt så peppad är jag inte!!Men det bra med det hella är att man får en chokladboll och en festis varje dag:)
Men nu ska jag sluta tjata om det,här kommer ett till recept!
Det här är ett av mina topp1 recept.enjoy;)

Kladdkaka

100g smör
2 ½dl strösocker
2 ägg
1 ½dl vetemjöl
3 msk kakao
1 tsk vaniljsocker

1.blanda ägg och socker vitt och pösigt!
2.Sen resten av ingridienserna.
3.gräddas mitt i ugnen,175 grader cirka 20min.
4.Kan serveras med glass eller grädde.




Hoppas det smakar gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0