Chokladbollar&Festis

Hejhej, just nu har jag Tine&Olivia rast medans de andra har so, vi har ju jobbat i matsalen,vi var klara kl 13.00 och nu har vi rast till 13.40 då vi har engelska.Efter att vi jobbat klart och städat så fick vi faktist 2chokladbollar&2 festisar för att vi var extra duktiga, man brukar bara få en av varje.Efter skolan blire att åka med bussen hem,och sen så äre dans på G.
Ikväll tror jag att jag ska äta Fondue och kolla på nån film!:)
Jag längtar sjukt mycket till imorgon då jag först ska sova ut,och sen ska jag på stan lite senare på dan och träffa min kompisa Emma då vi först ska fika på café station och sen blire bio,I taket lyser sjärnorna,många säger att den är bra så nu vare dags att se den, så det ska bli kul,får se om jag och Emma hittar på nåt efter det också, eller om kvällen är slut efter bion,hoppas vi hittar på nåt iallafall.men nu ska jag sluta skriva,Skriver mer ikväll.Ett recept kanske kommer snart också!
Hare bra så länge<3
Säg också till om ni önskar er nåt speciellt recept som jag ska he här på bloggen!;]

//PUSS VANESSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0